خريد کارتون قديمي جیمبو هواپیمای جت
نوشته شده توسط : م

کارتون جیمبو / جیمبو هواپیمای جت

کارتون جیمبو / جیمبو هواپیمای جت

کارتون جیمبو

خريد کارتون قديمي جیمبو هواپیمای جت با کيفيت عالي.واقعا يادش بخير وقتي کوچولو بوديم عاشق کارتون جیمبو هواپیمای جت بوديم زماني که اين کارتون قديمي پخش مي شد اگر مشغول درس و مشق بوديم و يا مشغول شيطوني دست از همش مي کشيديم و چار زانو مي نشستيم جلوي تلويزيون سياه و سفيد تا  کارتون جیمبو هواپیمای جت را چهار چشمي بينيم.
اکثر مشتريان سايت معتقدند  کارتون هاي قديمي خصوصا کارتون جیمبو هواپیمای جت يکي از محبوب ترين کارتون هاي قديمي دوران کودکي آنها است اغلب کساني که اين کارتن را خريداري نموده اند به خاطر زنده شدن خاطرات قديمي شان است که اين کارتون را سفارش مي دهند.
کارتون جیمبو هواپیمای جت را بخريد و به خاطرات بچگيتون برگرديد مشتريان سايت تاکنون از خريد کارتون جیمبو هواپیمای جت راضي بوده اند و به اذعان اکثر اونها با خريد کارتون قديمي  جیمبو هواپیمای جت ساعات زيادي را پاي ديدن اون صرف کردند ولي بيشتر از اينکه به کارتون دقت کنند در خاطرات کودکي خودشون غوطه ور شده اند در واقع اين کارتون فشار رواني اونها را کم کرده است.

این کارتون قدیمی داستانی است از یک هواپیمای جاندار که سخن می گوید و قهرمان داستان ماست .کارتون زیبا و دوست داشتنی جیمبو که بسیاری از شما قسمت های مختلف این کارتون را دیده اید و احتمالا خاطرات زیبایی از دوران کودکی شما را یادآور می شود.خريد کارتون قديمي جیمبو هواپیمای جت

زبان:اصلي
کيفيت:عالي

تعداد دي وي دي:1 عدد

۲۰۰۰ تومان
خرید کارتون جیمبو / جیمبو هواپیمای جت




:: برچسب‌ها: خريد کارتون قديمي جیمبو هواپیمای جت ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: